Wulfhere I.část

13.03.2009 16:34

 Slunce zalezalo za hory,sníh padal do hlubokého lesu a les jakoby sníh pohlcoval.

Vůz klokotal po cestě zapřažený o dva koně.Obtloustlý obchodník seděl na kozlíku zavalený v kožešinách.
za vozem pochodovalo pár sedláků s kopími a dva opravdoví bojovníci zřejmě žoldáci.Vítr se sice skrze neprostupný les nedostal avšak obchodníka a ostaní co šli za jeho vozem zneklidnovali děsivé zvuky,které vystupovali s lesa.
Vůz jel po cestičce,která vedla přes les a o lesu se mluvili dost podivné a zlé řeči jako skoro o všem v tom to kraji  
nedávno schudlý obchodník byl pověrčivý a řečem,které slyšel ve vesnici věřil stejně silně jako sedláci co šli za vozem jeho strach nebyl nesmyslný v poslední době se v lesech opravdu začli dít divné věci.
O trollech se začlo mluvit víc než  předtím,mluvilo se o nich jako o velkých zlých potvorách jako o stínech,které přicházejí s podsvětí mluví se o nich už od pradávna.
S vozu vykoukla hlava zarostlého muže,který byl do ted schovaný ve voze.
*Hej.jeden sedlák říkal žety pazvuky s lesa že to jsou trollové.*zabručel na obchodníka řidícího vůz.
*Ale blbost podle mě to jsou jen nějáké zvířata z lesa.*řekl obchodník a zarostlý ryšavý muž skroutil obličej a schoval se zpátky do vozu.
na cestě před nimi se objevila velká postava dlouhé vlasy mu vláli ve větru protože už byli na konci lesa a vitr už osobě dával znát.
Velká postava stála rozkročená,vlasy vlály na stranu spolu s pláštěm v jedné ruce postava držela sekeru a v druhé kulatý štít.*TROLL!!* vykřikl jeden sedlák a dva se rozeběhli do lesa kde už je čekali děsivé lesní bytosti,které je ubyli svými kyji.Trollové s kyjema vyskočili s křoví vlasy měli všelijak učesané do různých děsivých patvarů a nebo je měli prostě plavé dva válečníci nasedli na vůz a obchodník práskl do koní.
Děsivé obrovské kreatury vyběhli za vozem pár sedláků se snažilo postavit na odpor a ten byl rychle vyřízen drtivou silou trollích ruk.
Postava,která stála na konci lesa vypadala mnohem lidštěji než ti co se valili po cestičce za vozem s obličeji skřivenými válečnou zuřivostí.Troll před nimi měl kroužkovou košili z pod které mu viselo silné dlouhé krzno a na zádech mu visela medvědí kožešina tvářil se taky mnohem rozuměji jeho obočí bylo výhružně stažené lícni kosti mu hrozivě vynikali taky neměl žádné kly narozdíl od zrůd běžicích po cestě když se vůz přiblížil jedním máchnutím obrovské sekery utal hlavy konům které se svalili na zem.Z vozu vyskočil jeden plavovlasý žoldák a hned za ním druhý vrhly se na půltrolla se sekrou skrvavenou od konských krků,znova máchl se sekerou ta narazila do kroužkové košile plavovlasého žoldáka ten odletěl stranou a pravděpodobně už nežil.Zláté skoro bíle vlasy trolla zacákala krev od druhého žoldáka.Obchodník skoro nedýchal zarostlý chlápek ve voze se rozeběhl  proti valicí se hordě trollů moc dlouho nepřežil,vyvaleného obchodníka hodili na zem a všichni mu pochcali obličej.Dlouho tam nečekali vybrali celý vůz vzali si zněj i dřevo plachtu a koně takže jej celý rozebrali obchodníka táhli sebou.
Dotáhli ho na prostránství uprostřed lesa kde byla rozprostřena trollí vesnice.
Konala se velká hostina obrovský ohen hořel do obrovské výšky,nejdřív chtěli obchodníka upéct a sníst,ale to jen někteří trollové  obchodník se díval jak trollové hodovali na velkých kostech nejspíš s velryby,všichni trollové se pořádně spili ale pořád kolovali rohy plné nápoje bohů a to medoviny obchodník poznal že mají víc než hodně podobnou kultůru jako seveřani asi o půl noci si na obchodníka začli ukazovat smát semu a potom přišlo na tvrdé urážky,kterým obchodník nerozuměl přišli k němu začli do něj kopat na konec poněm někdo u ohniště hodil velrybí kost netrvalo dlouho a velrybí kosti začli padat na obchodníka častěji a častěji až najednou k němu přiskočil opilý troll a začal mu velrybí kost vrážet do obličeje ohromnou silou takže nakonec sní obchodníka ubil až bylo povšem vychcal se na jeho mrtvolu a šel zpívat s ostatníma trollama u ohně.
 
*Hej!!Bjrřne Tugarssone tys ho zabil?* zeptal se hlasitě mohutný půltroll jmeném Wulfhere Trollhammer nejváženější bojovník tohoto kmene jeho plavé vlasy zlaté skoro bíle mu u ohně zářili.
*Jo zabil a co má být stejně byl kničemu!*Zavrčel Bjrřn a Wulfhere jen mávl rukou.
*Zítra!!!!*Zařval Wulfhere potom co se postavil.*Zítra vyrabujeme blízkou vesnici nenecháme aby se tu usídlili křestani!!*Pokračoval dál ve své řeči.*Souhlasíte?!!?*na to mu odpovědělo desítky opilých vykřiků hlasitým ano.
 
Na tyto útoky se občas trollové spojili i s lidskými pohany.
V tu dobu bylo mlhavé ráno začínalo jaro a tak bylo sněhu už málo byla to spíše břečka,v čele trollské armády stál tlustý náčelník se splyhlymi vlasy měl jen obrovský náčelnický pásek,který mu zakrýval i tlusté břicho a kožešinovou roužku takto šel do boje vypadal dost komicky ale v boji řádil jako jeden s nejlepších válečníku hned vedle něho stál pověstný Wulfhere Trollhammer opět vypadal jako válečník válečníků i když možná i válečník válečníků byl  ve své zbroji budil hrůzu a jeho pověst se rozrůstala přes pohanské osady a už se oněm začlo mluvit i u křestanů,nejlepší bojovníci byli oblečeni v kroužkových zbrojích ovšem řada dobrých válečníků bylo oblečeno podobně jako velitel ostatní měli jen krzna a vycpávané zbroje zbraně trollů byli kyje ale v této armádě nechyběli ani oštěpaří,sekyrníci a občas se zalesknou i nějáké meče vojsko trollů čítalo přes stovku opravdových válečníků ostatní byli takzvaní netrollové neboli nevalečníci vedle zešikovaných trollů stál šik lidských pohanů jejich zbroje byli jen trochu odlišné v jejich vojsku se více objevovali meče a skoro žádné kyje většina z nich měla helmu u trollů mělo helmu jen velmi málo Wulfhere měl přilbu na opasku vypadala velmi hezky byla pozlacená a měla na sobě masku zakrývajíci oči(z železa)přesto ji použil jen málokdy.
Šik lidí čítalo přes stopadesát vojáků asi padesát chudých sedlaků a ta stovka byli většinou těžkooděnci v tom se opět lišili od trollů.
Šiky vyšli kupředu vypadali hrůzostrašně pohany vylekalo že se před vesnicí za nedlouho seřadilo početné vojsko křestanů ale na druhou stranu je potěšilo že se aspon pobaví v pořadném boji.
Pohanští lidi se nějakou dobu snažili udělat štítovou hradbu,ale když viděli jak trollové neuvážlivě,ale štastně skáčou do řad křestanských vojáků neodolali pokušení a rozeběhli se za trollama ti už vybíjeli ve velkém vystrašené křestany,kteří nebyli schopni bojovat s tou neskutečnou zuřivostí a vášní s jakou bojovali trollové.
Wulfhere Trollhammer se už prosekal skoro do prostřed křestanské armády a tam kolem sebe roznášel strach,děs a smrt se svou sekerou jeho sekera se mu zasekla v těle křestana a nemohl jí vyndat neztrácel čas vytáhl s pochvy svůj oblíbený meč pro lidi dost dlouhý pro něj tak akorát aby se sním dalo tancovat a rozhánět smrt meč se jmenoval krkavčí bouře a rozséval smrt skoro jako sekera akorát o něco rychleji zachvíli se už k němu probojovali šiky trollů a začali ho bránit někomu se totiž podařilo zarazit mu oštěp do stehna i když to mumoc nevadilo  rozsekl oštěp v noze a zuřivě se ohnal po člověku,který to udělal čepel projela lebkou a zasekla se až v hrudníku.Zachvíli už byl Wulfhere obklopený svými druhy a neměl s kým bojovat .
Boj
yskakovat s lesa a s křoví a hrnuli se na svého nepřítele.
 
 
 
 
 
                            JÁ WULFHERE TROLLHAMMER čast II.
Já Wulfhere Trollhammer jsem nejváženější člen trollského kmene sídlicího uprostřed lesa trllgormagler.
Stojím vždy spolu s náčelníkem v čele vojska a považuju za hrubou urážku když to tak není,kterou trestam soubojem a tedy vždy trestám smrtí.Nikdo mě v životě neporazil a nikdy neporází moje pověst saha daleko za kopce a šíří se i křestanským krajem.
Křestani jsou svinstvo,které musí  zmizet z našeho ostrova.
Smrt roznáším sekerou jménem Trhač hlav a mečem jménem Krkavčí bouře.
 
 
 
                                                                                          PROTIÚTOK NA KŘESTANY
Opět jsem běžel první děsivě jsem si máchal sekerou nad hlavou a spolu s mými druhy jsme se hrnuli do řad těch strašpytlů jménem křestani vybral jsem si místo kam eště nestačili poslat své kopiníky zlaté vlasy mi vlály a oči hořeli plamenem nenávisti hned ze začátku semi povedlo useknout třihlavy potom už sem jen kolem sebe zběsile máchal Trhačem hlav mrtví křestanští válečníci kolem mě jen padali a hromadili se mi pod nohama neustále jsem skákal do jejich vojska hlouběji a hlouběji což bylo velmi nebezpečné i pro mně má smrt nebyla daleko utvořil se totiž kolem mě  kruh oštěpařů,kteří mě mohli klidně ubodat nepovedlo se jim to odstranil jsem jeden oštěp a utekl jsem s kruhu do,kterého jsem byl uvězněn a začal jsem ty kopiníky vraždit a nedal jsem si pozor na záda uvědomil jsem sito, vyskočil jsem a udělal piruetu ve vzduchu se sekerou v ruce ohnal jsem se a dva bojovníky co se tlačili do mojich zad jsem sejmul viděl jsem že to nemá cenu a začal jsem si probíjet cestu ven viděl jsem jak trollové ustupujou pak jsem zjistil že je ze zálohy přepadli jezdci málem jsem před křestanama,kteří ucítili výhru neutekl začli se chovat o něco odvážněji a to byla pro mě výzva zůstat před jejich šiky a prát se konečně s bojovníkama trollové se zatím schovali do lesů a ja jsem eště nějakou dobu držel šiky křestanů dokud na mě s boku nevyjel jezdec máchající mečem ohnal sem se Trhačem hlav a usekl koni hlavu
jezdec spadl a na zemi jsem ho dorazil a pak už jsem se stáhl za mými druhy měl jsem štěstí neměl jsem skoro žádné zranění až napár škrabanců od mečů,které jsem získal když jsem se snažil dostat ze smrtelného obklíčení  
při útěku.Utekl jsem do lesa za mými druhy.
 
*Ti jezci bojovali dost statečně i přesto že to byli křestani.* Prohlásil jeden s trollů.
*Eště se knim dej.*Křikl jsem na něj.
*Nikdy není dobré podcenovat nepřítele Wulfhere.*Ozval se náčelník.
*Javím co je dobré a co né!!.*Křikl jsem na náčelníka před ostatními a tím jsem náčelníka ponížil.
*Jestli si na mě budeš otvírat hubu,půjdeš do vyhnanství!!*Zařval náčelník a uvědomil si že by to nebyl zas tak dobrý nápad propustit nejlepšího válečníka sveho kmene,všiml jsem si jeho rozpačitého obličeje po jeho výbuchu zlosti a krutě jsem se zasmál.
Křestanů by byla polovička jenže přibyli jezdci a ted jich bylo kolem šesti stovek jak napočítal jeden ze zvědů.
Potřebovali jsem další kmeny co je poženou pryč náčelník už pro ně poslal utábořili jsme se o něco hloubějiji v lese.
Přišli posili přibyli další dva kmeny a naše vojsko už mohlo mít přes šest stovek pořádných válečníků bylo nás hodně.Pomalu,ale hrůzostrašně jsme začli znovu vycházet z lesa tentokrát jsme je neobklíčili všechny kmeny se nahrnuli k nám do lesů a tak naše trollí armáda vyšla.Křestaně i my jsme udělali štítovou hradbu a vyšli proti nim tentokrát jsem byl vzadu ale nepovažoval jsem to za úrážku mezi dvoumi nepřátelskými štítovými hradbami bych dělal jen zmatek a tak jsem kráčel vedle náčelníka.Chtěli nás překvapit a udělat mezi námi zmatek a zničit tak štítovou hradbu protože z boku vyjeli jezdci zadní voj se oddělil a vyšel zahnat jezdce šel jsem taky pobilili jsem je v celkém rychlém tempu a vrátili jsme se do voje.Nepřátelské hradby ze štítu se už srazili a nastala řež.
Prorazili jsme jim hradbu ze štítu a postupovali do srdce jejich armády bojovali jsme jako největší trollové nedokázali nás dostat na kolena bojovali jsme tak vášnivě jako jsme dlouho nebojovali tentokrát jsem,ale neměl tolik příležitostí bojovat jako předchozí boje a to díky tomu že jsem šel teprve v zadním voji s mým náčelníkem nepochopil jsem proč jsem byl vzadu když nejlepší bojovníci byli vždy vpředu a já jsem Wulfhere Trollhammer nejlepší bojovník,ale neměl jsem na vybranou.
Viděl jsem jednoho trolla ve,kterém bylo zabodnuto přes patnáct šípu a přesto se rval jako medvěd.
Nevydržel jsem moje zuřivost a bojechtivost dosáhla nejvyšího stupně rozrazil jsem několik trollů předemnou a do vřavy těch prašivých křestanů jsem skočil s nevídaným štěstím sekal jsem kolem sebe a stal jsem se tím co se nazývá berserker vraždil jsem  
a vůbec jsem nevěděl kam mířím bylo mi to jedno měl jsem červeno před očima kolem mě stříkala krev,které jsem se nemohl nabažit rozpáral jsem nespočet vojáků byl jsem blízko lukostřelců a daleko od moji armády pocítil jsem to tak že se mi do ramene zabodli tři šípy bál jsem se že začnu zmatkovat protože jsem se probudil ze zuřivosti a byl uprostřed cizího vojska toto probuzení netrvalo dlouho stačilo zařvat.*Vy kurvy lukostřelecké!!*.A už jsem se hrnul s novým závalem zuřivosti k lukostřelcům  vyhl jsem se letícím šípům tak obratně jak jsem nečekal a pořád myslím že to bylo díky té zuřivosti,kterou mi seslali bohové.
Přeskočil jsem pár vojáků co mi zastoupilo cestu a hrnul jsem se k lukostřelcům všechny čepele co po mě švihali všem jsem se vyhl a skočil do hloučku lukostřelců vraždil jsem a vraždil dokud se kolem mě neutvořil  kruh neuvědomil jsem si že tady není to nevhodnější místo a začal jsem vyzývat všechny kolem mě k souboji byli to krysy křestanské a vrhli se na mě všichni málem mě zdolali,ale další výbuch hněvu do mě vrazil tolik energie že jsem všechny odrazil odhodil o pár trollích kroků dál a začal do nich sekat a sekat dokud ode mě neutekli začal jsem výskat,řvát a tancovat na mrtvolách ,které kolem mě zbyli.Byl jsem sám a povedlo se mi pobít značnou část s křestanského vojska.
Rozutekli se všichni křestani.Po bitevním poli se rozlehl zpěv trollů a pohanských lidí,který se nesl do dálky krajem a oznamoval vítěztví trollů.
Pár válečníků ke mě přiběhlo a začli se mi klanět po dlouhé době jsem se radostně zasmál hodil skrvavenou sekeru na záda a vyšel  zpět k armádě.*Náš neporazitelný válečníků!!* zařvali všichni vojáci když sem se já Wulfhere přiblížil.
Náčelník se na mě ne moc upřímě usmál a já mu úsměv,ale zcela upřímný opětoval.
Postavil jsem se na štít a několim trollů mě na něm zvedlonebylo nejlehčí udržet rovnováhu ale stál jsem a stál jsem výš než náčelník,který pravděpodobně zůstal v zadním voji kde se celou dobu krčil.
Najednou mě děsivě začlo bolet rameno a uvědomil jsem si že v něm mám tři šípy.
 
*Ty jsi troll!Ty se s toho dostaneš.*Řekl Ulf můj přítel s,kterým jsem se v poslední době nemoc často potkával.
Vytáhli mi ty tři šípy a nastrkali do vnitř všelijaké byliny.
*No jsem půltroll,ale doufám že mám více s trolla než s člověka.*Vyplivl jsem velký hlen na zem.
*Jestli to tak půjde dál vybijjem je všechny.*Zásmál se Ulf na to jsem se jen zazubil a pohladil hlavici Krkavčí bouře.
*Ale potřeujem tebe když zmizíš ty příjdeme o nejlepšího válečníka pod sluncem.*
*Nepřehaněj.*
*Já už půjdu tak at jsou bohové s tebou Wulfhere!*Rozloučil se Ulf  a odešel ze stanu.
*Těším se až vybijeme tu verbež budeme se moct zase rozrůst a ty budeš nejbohatší troll z našeho ostrova.*Řekla trollyně,která mi léčila rameno říkali mi troll at se mi to líbilo nebone  trollové neměli rádi křížence,ale když to byl tak velký bojovník neopovrhovali jím,ale prostě ho vzali jako trolla i když to mi vůbec nevadilo byl jsem radši troll než člověk i když jsem tak moc nevypadal až na výšku,svaly a mohutné zuby akorát bez klů jako ostatní trollové měli.
*Ano to bude dobré chci už být svobodný bojovník.*Zamyslel jsem se a usnul. 
Probudil jsem se do rána plného bolesti,které vycházeli z mého probodáného ramena probudil mě náčelník.*Je tu misionář.*řekl pobaveně.
Svráštil jsem obočí.*A to eště žije!*
*Jo žije.*
*Měl jsem o trollech lepší mínění.*Řekl jsem rozhněvaně a vyplivl hlen k nohám náčelníka.
*Já jsem o křížencích jako si ty nikdy dobré mínění neměl.*
*Dávej si pozor na ten tvů prokletý jazyk náčelníků!Vítěství pro vesnici přináším já ne ty!*
*Budeš mluvit jinak až vylezeš ven.*Zasmál se náčelník.
Přetáhl jsem  přes sebe medvědí kožešinu zasunul Krkavčí bouři do pochvy myšlenka na to že by trollové přešli na křestanství mi připadla dost směšná a tak se mi po ní zlepšila nálada klesla  mi opět kdyžsem viděl jak knim ten zavšivený mnich mluví a oni mu zobou z ruky viděl jsem jak těžil v trollí hlouposti a krmil je jen samými žvásty.*Proč ho eště nikdo nezabil?* Zeptal jsem se náčelníka.
*Protože nemáme na výběr.* Ukázal k palisádě a za ní čekali hordy křestanských vojáků s,kterých šel respekt.
Náčelník Bjrřn a já jsme byli v celé osadě nejmoudřejší já hlavně díky tomu že jsem nebyl čistý troll,ale byl jsem pohan ve své víře pevnější než trollí a lidský pohan do hromady.
*Co tu kurva pohledaváš s tím tvojim hnusným rypákem můžu tě přesvědčit že odsud neodejdeš živý!!*Zařval jsem nanho jen ja jsem se přiblížil na deset kroků,moje slova ho očividně vystrašili.
*Obracím vás na pravou víru,pane atak  vás taky zachranuju od smrti,kterou vám přineseme my boží válečníci.*
*Ty se smrti bojíš?*Nevěděl jak odpovědět určitě měl,trollovi je to jedno v dětství se naučí že odejde po smrti v boji do Valhally a tak to je a nikdy to jinak nebude většinou ani nemá inteligenci na to aby si myslel něco jiného.
*Obětujeme tě Odinovi sice to asi pro něj nebude mít velký význam možná i menší než obětovaná slepice,ale...obět to bude.*
*Svatá armáda vás rozdrtí pokud se nepoddáte!*Začal vykřikovat,což vyvolalo neklid u křestanských vojáků a tak začli bušit na vrata.*Slyšíte všechny vás vybijou!*Dodal vykřikem.
*Vždycky vítězili naši bohové a vy jste vetřelci jestli je váš bůh tak spravedlivý jako všichni říkáte postaví se na stranu naši vy jste narušili náš klid!*Zařval jsem na něj s plných plic nevěděl co říct možná ho zaskočilo to že z mých slov šla slyšet jakási úcta k ostatním bohům což on neměl a nevěděl jak muj argument vyvrátit.
*Všichni jednou skončíte u božího soudu.*Řekl klidně.
*MY!!ODEJDEME DO VALLHALY!!*Zařval jsem a s těmi slovy jsem projel Krkavčí bouři skrz jeho tělo.
*TROLLOVÉ!!MY SE JICH NEMUSÍME BÁT DO VALLHALY!!DO VALLHALY!!*Vykřikoval jsem v děsivé euforii věřili mi a začli řvát semnou.
*Pobijeme je a když ne Odin nas pohostí budeme si užívat boje ženských hojných pitek a žrádla do nich!!*Zařval jsem a snad poprvé po pěti letech jsem si nasadil helmu vytasil meč a do druhé ruky jsem si vzal sekeru.
*Do Vallhaly!!DoVallhaly.*Ozývalo se celým táborem z lesa zazněl roh a bubny ten roh jsem znal mráz mi přejel po zádech.
*Odin i Thorr i možná ten jejich  bůh nám jsou nakloněni.*Zašeptal jsem si pro sebe a vyskočil jsem do velké výšky radosti.Brána se roztrhla a do osady vběhly bíle mandlovité štíty pomalované křížem.
Něco řvali a ukazovali na mrtvolu mnicha seskupili se a utvořili štítovou hradbu pak před ně přešel nějáký voják něco zařval štítová hradba se rozpadla a poprvé jsem viděl křestany takhle rozvášněné to mě trochu vyděsilo a napadlo mě jestli to není  střet bohů,bylo jich hodně,ale brutalní vrozená síla trollů vyrovnávala převahu dvě masy se srazili.
Všechny trolly jsem předběhl vlasy mi vlály spod helmy spolu s mojí medvědí kožešinou vyleštěná kroužková zbroj leskla pozlacená helma byla jako drahokam a má výška musel jsem vypadat jako  bůh války.Hned jak byli  rozzuření křestani na blízku máchl jsem sekerou odstranil jim štíty apak už jen sekal podle libosti.
 
Byli rozvášnění a já namyšlený a arogantní nemohlo to skončit jinak.
 
První linii jsem rozbil kdybych měl štít možná by se to nestalo druhá linie mě oběhla třetí linie byl jsem v sevření  meče na mě doléhali v děsivě rychlém tempu většinou jsem ja,který utočí a oni se braní ted to bylo naopak a ovládlmě zmatek pustil jsem sekeru a bránil jsem se mečem schytal jsem několik ran a to je povzbudilo uvědomil jsem si co musím udělat hrdlo mi zavibrovalo zařval jsem tak silně že můj řev musel jít slyšet až za les popadl jsem pořádně meč a šlehl jim po protivnících nastavil jsem záda a do lopatky se mi zabodlo kopí hned jsem mečem zamířil zpět abych odrazil toho co mi to  udělal další krutá rána z druhé strany vyskočil jsem otočil jsem se ve vzduchu a udělal tím prostor a to mi umožnilo na ně konečně zaútočit *sek,sek,sek*Odrazazil jsem je  a pokračoval v boji trollí řady řídly začal jsem se stahovat viděl jsem jak Ulf skáče do křestanů a seka do nich a proráží si cestu hlouběji a hlouběji jako já v minulém boji,pohledem jsem našel náčelníká měl tři šípy v hrudi kopí v rameni  a oštěp v noze byl moc probodaný už nemohl dál bojovat rád bych se k němu dostal,ale jsem taky zraněný a byl  daleko probudil jsem se ze zamyšlení podíval k nebi Thore pomož mi z řevem jsem se pustil za náčelníkem přeskakoval jsem křestany kosil až jsem se konečně dostal  k náčelníkovi,který už takřka čekal na poslední úder ze zbraní v ruce odehnal jsem je s krkavčí bouři pár jsem jich pobil a začal obklopený trollama odtahovat náčelníka pryč.*Wulfhere!* zařval Ulf,který asi taky chtěl pomoct náčelníkovi tak se k němu taky probil a ted byl u mě.
*Co je?*
*Dlouho tu nepřežijeme Wulfhe.*
*Přežijeme.*Řekl jsem jistě a on se na mě podíval jako na blázna ukázal jsem k bráně křestani byli obklíčení přišli nám posili.
*Jsi zase zraněný Wulfhere.*
*Jo  zklamal jsem v boji špatně  jsem bojoval.*
*To se stavá.*
*Někomu víc a někomu mín.*Na tuhle poznámku jen  pokýval hlavou.
*Zranili tě protože jsi namyšlený.*řekl Ulf,zasmál jsem se a pokýval hlavou.
*Někdo je namyšlený víc a někdo mín.*Zopakoval jsem odpověd.
*Osada byla poražena.*
*Asi ano když padl náčelník.*
*Nebo budeme mít nového.*Jeho oči se na mě zablýskly,znovu jsem se mu zasmál.*Nechci být náčelníkem Ulfe a navíc neměli bychom se tu tak vybavovat.DO BOJE!!*
Ale už nebylo ským bojovat křestani byli nuceni utéct.
Zastavil jsem se a otočil se na Ulfa. *Dobře si bojoval,záviděl jsem ti.*Zazubil jsem se na něj.
*Od tebe je to čest Wulfhere Trollhammere.*
*Aaa co jaa?ja snad ne?vy malý všivý svině.*Ozval se ležící náčelník.
*Žiješ?*Zeptal jsem se.
*Ty..Náčelníku jsi nejstatetečnější troll jakého jsem poznal.*Odpověděl mu Ulf a náčelník sklopil oči a odešel do Valhaly.
*Vyhráli jsme.* Řekl jsem.
*Jak to víš.*
*Jeho smrt požene trolly kamkoli abyho pomstili,křestani by měli utéct s tohoto ostrova pokud nechcou zažít jejich zkázu!*Zahřměl jsem směrem k prchajicím křestanům.
*Moc bojuejeme.*Ozval se jeden troll. 
Obrátil jsem se  k trollovi.*A to je naše výhoda nikdy se nenasytíme jejich krve nikdy budeme je hledat dokud je všechny nevyhubíme.*
*Neblázni Wulfhere toto řídi osud a bohové ne my.*
Ves byla rozdupaná a zničená všude ležely mrtvoly zamířil jsem k mojemu domku,který jako jeden z mála eště stál,ale nedošel sem prudká bolest v lopatce mně dostala na kolena.
*Vyjebané kopí.*Zuřil jsem.
*Co říkáš?Co je Wulfhe jsi celkem zraněný co?*Zařval na mě Ulf a běžel ke mě,mi pomoct.
*Ale nic říkám že..sakra že příště těm kopiníkům nedám šanci!*Zavrčel jsem když mě trollí přítel zvedal ze země.
*Pokud nějáké příště bude.*
*Proč by nebylo?To je to tak špatné?*
*Mnoo krvácíš poměrně slušně.*
Týdny minuli a já jsem smrděl od všelijakých bylinek,po nějáké době se mi rány shojily a já jsem se rozhýbavál.
Vesnice byla rozpadlá a ponurá už v ní skoro nikdo nežil členů vesnice by se dalo spočítat na jedné ruce,trollové se totiž začli stahovat do pevnosti severních pohanů jménem Trolligen.
Trollové už si přestali s křestanama hrát,protože už se dostkrát spálili a začli opravdově jednat s lidskými náčelníky.
První schůzka všech náčelníků severního náboženství se má sejít právě v trolligenu.Tam zamířím i já nebot jsem by zvolen za náčelníka,ale rozhodovaní dlouho trvalo nebot jsem půtrol nakonec mě přijali i když je to vcelku jedno když vesnici tvoří čtyři sice zdatní trollové a dvě trollyně.Tyto trolly a trollyně včetně Ulfa jsem pojal jako svou družinu vesnici jsme nechali opuštěnou vše co jsme mohli zabrat jsme naložili na vozy ukradené ve vesnici pod kopcem z pár sedláků jsme si nadělali otroky aby měl kdo vézt a starat se o náklad.
*Wulfhere ty víš jak  se jde do Trolligenu?*Zeptal se Ulf s tím jediným jsem udržoval kontakt,ostatní byli smutní ze smrti Bjrřna a opuštění vesnice.Z nebe se začli snášet bíle vločky sněhu.
*Lodí.*Odpověděl jsem po chvilce.
*Už dlouho se za náma vláčí skupinka vlků,viš to?*
*Nevím,ale je dobře to vědět aspon můžeme vyhrožovat těm sedlákům že když utečou tak je pochytají vlci.*Zasmál jsem se.
*Spíš dříve umřou zimou podívej jak se třesou.*
*Tak ať přístav už nemůže být daleko.*
Vůz klokotal a zkákal po zmrzlém vyježděném blátě,konům od nozder vystupoval teplý dým.*Sedláci at pojdou koně musí žít.*Řekl jsem.*Jinak tam náklad nedovezem.*Dokončil jsem úvahu.
*Tak,koně budu žíť,tak....tak.*Řekla trollyně co šla před náma a hladila koně.
*Musíme je hlídat vším co máme,řeknu to ostatním.*Odpověděl Ulf.
Putovali jsme další den vlků jsem si všiml už i já sněhu bylo čím dál víc a spomaloval nám chůzi z jedním sedlákem už to začlo být opravdu špatné vypadaloto že do města nedojde,dovolil jsem mu se zahřát i když to trollové neradi viděli a já nevím proč jsem to udělal.
Další ráno jsme se zastavili na kopci odsud už šel vidět přístav byl v dolině,která se táhla kolem břehu do dálky všude  byl sníh a to poměrně velký,mrzlo na cestě jsme potkali plno zmrzlé zvěře,kterou jsme si opekli a tím jsme vyvrátili tvrzení jednoho trolla že po rozmrazení ty zvířata ožijou,viděli jsme dokonce strom,který byl ve kmeni prasklý myslel jsem že to asi udělal mráz,ale kdo ví jeden otrok nám umřel a ostatní začli zmatkovat,uklidnili se když uviděli město.Vlci se přiblížili nepěkně blízko.
*Jedem!*Zařval jsem na zmrzlé otroky a tím je popohnal do kroku.Nestačilo to vlci byli blíž a blíž.Vytí vlků už bylo nesnesitelné a silné tak že nešlo slyšet vlastního slova bylo jasné co příjde..ticho.*Ke koňům!Ke koňům!*Hladoví vlci se rozeběhli směrem k nám byli hladoví a zuřivý a to není dobrá kombinace.
Před očima se mi mihl vlk jak do výšky mé hrudi skáče zkřivená tlama vlka s vyceněnýma tesákama zrovna jsem měl ruku na jílci meče a instinktivně jsem trhl rukou vpřed a hlavicí meče vlka odrazil na další útok hladové bestie už byl meč venku utok toho vlka byl nepopsatelně rychlý nestačil jsem ani zaregistrovat jeho první pozici a už byl v druhé rozerval mi kalhoty a roztrhl nohu ta se mi podlomila a  on měl zranitelné místo na dosah vyskočil mi po hlavě ja jsem sekl mečem jako kdybych odrážel meč místo vlka a ostrá čepel krkavčí bouře rozervala vlkovi krk.ostatní vlci skočili na nehlídaného otroka a udělali s ním rychlý konec to byl čas kdy vyrazit.Vlci si pochutnávali a rvali se na uloveném člověku.
*Říkal jsem že budou užiteční.*Smál se Ulf.
Teplá krev mi stíkala po noze a ja jsem byl nucen celou cestu k městu kulhat obmotal jsem si ji kusem hadru,který zastavil krev.

Vyhledávání

Anketa

jste spokojeni s kvalitou dřeváren v ČR

Anketa

Oblíbená strana

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode